24 Haziran 2011 Cuma

Sarılmak

''Şiir değil bu içimden geldi
ne fark eder nasıl olsa
şiirlerden aynı yerden geliyor değil mi
bazen sana sarılmak istiyorum
yok fesatlık yok bir gram
bildiğin sarılmak işte
ama bilmediğin kadar uzun
bilmediğin kadar masum
bilmediğin kadar içten
bilmediğin kadar içimden
ağlayan bir çocuğa sarılmak gibi
sussun diye değil
yalnız olmadığını bilsin diye
yaşlı bir insana sarılmak gibi
rikkat göstergesi değil
sevildiğini bilsin diye
bir hayvana hahah kedi olur köpek olur
hayvan dediğime aldırma sarılmak gibi
yalnızlığını gidermek için değil
değer verdiğini bilsin diye
soğuk kış günlerinde
bir bardak ince belliye sarılmak gibi
soğuktan kurtulmak için değil
sıcaklığımı hisset diye
gece üstüne örttüğün
battaniye sarılmak gibi
katlanılmaz yalnızlığına
beraber sarılarak birbirimize katlanalım diye
Sanki sen makara
ben kördüğüm olmuş ip
gel çöz beni
gel sar beni
sar sana beni
sarsana
sarıl sana
aslında sarıl bana.''

Hiç yorum yok:

Kısaca

Fotoğrafım
Email: sivilpalyanco@gmail.com