18 Temmuz 2018 Çarşamba

Mutlulukum

+ Yani seni mutsuz edecek bir şey göremiyorum uzaktan bakınca

- Görünmüyor çünkü, uzaktan bakınca mutsuzluğu göremezsin.

Sanki bir kitabın satır arası gibi, hayalden ibaret bir cümle gibi. Bu kadar gerçeğe bürünmesi bir hayalin. Bir şeylere hatta çok şeylere sahip olmak mutlulukmuş zannediyorlar insanlar.

bak bi sigara daha yakıcam. Bu mutluluk işte. Yanımda 1 paket çekmecede 1.5 paket sigara var neredeyse. Neyin mutluluk olduğuna ya da insanların sahip olduğu ve olamadığı şeylerle mutlu olup olmadığına ya da mutlu olması gerektiğine aldanmayın.

Herkesin mutsuzluğu kendine.asdasdajhkjasd

Müslüm gürses çalıyor fonda. Kimbilir kimler var minnoş gönlünde diyerek şarkının bütün arabeskliğini yerle bir ediyorum. Benim uzun bir gitmeye ihtiyacım var sanırsam, zannedersem, galiba, belki de.

Hayat çok kolay da, benim beynim zor. Nasıl belli oluyor değil mi?

Bak mutsuzluk işte. Telefon çalıyor ''Asansör alınmışmış evrak imzalanmışmışmışmış.''

Neyse ben gidiyorum bu saçmalığı sırf şu yukardaki diyalog için yazdım.



17 Ocak 2017 Salı

git

çokk uzun zaman olmuş. en son ne yazdığıma bile bakmadım.

keşke gitmek mümkün olsa. inan ardıma bile bakmadan giderdim.

bir el uzansa tut dese
bir dil gel dese
bir göz haydi der gibi baksa

hiç durmam giderim.

düşünmeden neresi olduğu, niye olduğu. gitmek bazen ilaçtır yaraya.
tıpkı yaranın ne olduğunu bilmediğin gibi, gittiğin yeri ve niyesini bilmeden gitmek.

gittim 3 ay kaldım, mecbur geri döndüm. geri dönüşü olmayan bir gitme imkanım olsa
inan hiç, hiç mi hiçççç düşünmeden giderdim. zaten düşündüğün için gidemiyorsun.
gideceksen sessizce, sakince ben gidiyorum diyeceksin gideceğin an.
kimse gitme diyemiyor, niye diyemiyor. çünkü hesap sormaya vakitleri olmuyor.
ihtimalleri sana sıralayamıyor. sadece iyi bak kendine diyor.

gitsen bakacaksın. gitmediğin için bakamıyorsun zaten. durduğun için kötüsün.
durduğun için kötü bakıyorsun kendine. ve hatta bakamıyorsun.

gitmek imkanın varsa, binde bir ihtimalse bile git. sezen şarkısı gibi

git.

3 Temmuz 2016 Pazar

Yine garip rüyalar görüyorum.

Yeni doğmuş bir bebek, agu ugu vu vu dan başka bir şey demiyor, fakat iş benim rüyaysa o güzelim bebek benimle konuşuyor. Konuşmasının ne anlama geldiğini de gayet iyi biliyorum. Annesine sesleniyorum, ''bebek konuşuyor'' diyorum. Annesi ''amannn palyanço'' diyor.

Sonra, sonrası daha fena güzel.

2. bir rüya, bir tane at hırsızı soru soruyor.

- Alkol kullanıyor musun?

Öyle bir cevap veriyorum ki, lafı nası koydum der gibi suratına gülüyorum.

Cevabım? Verilebilecek en güzel cevap.

Bu arada göğe 300 tane ağaç diktim. Hayatta bir defa dikin denmiş. Bir defa 300 ağaç diktim. Ve nasıl gülümsemekli oldum, sana anlatamam. Dediğin gibi belki de benim yükselişim oldu.

29 Kasım 2015 Pazar

Bazen için gider.


27 Ekim 2015 Salı

Saat gecenin en yarısı. En basit tabirle mal gibi bilgisayara bakıyordum. Yani bön bön, boş boş. Sonra saate baktım. Sonra boşluğa güldüm. Aklıma gelen; AMAÇ.

Amaç olmayınca, insanın bir amacı olmayınca ne yaşarsa yaşasın boşuna. Yani bir yere kadar derler ya işte mal gibi baktığım an, o bir yere kadarlık kısımda duruyordum. Bir amacın olmasın. Gerçekleşmeyecek onlarca amacın da olmasın. Makul ve tutarlı olanlarından birkaç tane beğen kendine. Ve sırasıyla gerçekleştirmeye başla. Gerçekleşiyor sadece biraz zaman alıyor. Ömrünü yiyorsun, beynini yiyorsun, kendini yiyip bitiriyorsun ama gerçekleşiyor.

Neyse ben bi sigara yakayım.

Kısaca

Fotoğrafım
Email: sivilpalyanco@gmail.com