19 Mayıs 2011 Perşembe

Ah!

''etsem tutar, tutar mı? tutar sigarayı mazgala atıp tutturamayan benim ahlarım çok güzel tutar
anla işte ne kadar şansızım, sanaydı benim bu bitmeyen köpek yalnızlığım
''yalnızlığımı anla sana, bu adam yalnız sana'' dedim de iki dize sandılar
binlerce dize yalnızlıktı aslında bu adam sana, suretimi bile gölgem sandılar
ah! diyordum ahım boynuna asılı kalır bir kolye gibi, etmem
tutulursun sana tutulduğum gibi ahıma, alma ahlarımı sakın tutulma
biz tutulması yaşamıştık, dört günlük bir şeydi yani, gibiydi, en azından öyleydi, bana göreydi
aslında ben tutulmasıydı ben sana tutuldum tek bakışta, bakışlarımda, bakışımlarımda
canım acıyor yazarken bile seni satırlara bir ağrı giriyor ansızım sol tarafıma
en sevmediğim yanım: sol yanım kırıklarla dolu, hepsi dalgınlığıma ait
dalgınlığımdan, dalgınım ben sana ne garip değil mi? sana ne yazsam gülümsetiyor acı içinde
sana beni yazdım fakat hiç gülümsemedin bana halbuki sen hep gülümsendin dudaklarımda
gülüm sendin anlasana gülüm sendin diyorum kırılgan bir adamım ben kırılıyorum, kırıyorum sen hariç her şeyi
karmakarışığım üstümde hüzzam bulutları dolanıyor yalnızlık makamında bütün şarkılar için için ağlıyor
her şeyim karışmış iç içe geçmiş bir yapboz gibiyim bakacak ayna yok artık yüzüme yüzüne bakamıyorum diyorum,
pişmanlığımın izleri feri sönmüş gözlerimde seni sevdiğime pişman falan değilim merak etme
sana çok adam geç kaldığına pişman bu adam ne geldiyse başıma biliyorum benim yüzümden
sırf bu yüzden kırdım bütün aynaları yine sen yerine tuz buz oldu şimdi aynalardaki aksim
ah! diyordum yine dedim bir ah, bu sefer etmedim sen de merak etme ah dedim
ah! acısından sol yanımın bir kez olsun bir kez olsun bir kez olsundu zaten bir kez oldu
kezlerce keşke dedim o oluştan sonra soruyorum bazen kendime bu oluş bir yokoluş muydu?
aşk; nefes nefese kaldığımız çıkamadığımız bir yokuş muydu?
biz düşünebiliyor musun? halen biz diyorum son vapurduk birbirimize çok geç kaldığımız
şu martıları görüyor musun? simithorları bir şiirin içine uçuyorlar, çığlık çığlığa bir simite lâl kesiliyorlar
sana ne yapsam bana lâl kesilirsin? sana sussam kesilir misin? bana dal dal
lâl! dal diyorum bana dal, boşluktaki bakışlarını daldır bana öyle saatlerce bak dalasıya
bir çakmak var elimde şimdi, sanma ki sigara yakacağım
bir şiir yakıyorum sana alev alev kor kor yokluğun bana çok kor gözyaşı döktüm üstüne yine de sönmüyor
şiir yazmak ne garip şey, siz benim şiir diye ne saçmaladığımı nerden bileceksiniz
bak tesadüfe bak şiir aşkına; o da dertli sol yanından ''sol yanımı boş bıraktım'' diyor
biz, saçlarımızdan sonra birbirimizin başına gelen en güzel tesadüftük (gülümse diye)
geçen gün bir otobüs durağında seni gördüm desem inanır mısın bana? o zaman inan bana
seni gördüm ve yanından sessizce geçip gittim sadece rüzgarı öptüm yanaklarına konsun diye
saçların ne güzel olmuş böyle gözlerin gibi saçlarında, sanki gece
yetmiyor güzelliğini anlatmaya gelse de bir araya binlerce hece
yüzüne baktım üşümekli bir halin vardı üşüyor gibiydin soğuktan
bir an ellerimi uzatmak istedim tutuşalım diye sonra dedim ki içimdeki sese: ''başını çevir ve tanımamazlıktan gel''
bazı zamanlar gelindiğin gibi içimdeki ses ilk defa kulak verdi bana
kalbimi çınlatırcasına gözlerimin direği kırıldı gözyaşlarım diken diken oldu
fark ettin mi? hiç nokta koymadım bu ah! a virgüllerle dolu sen soru işaretlerinin arkasında ben virgüllerin
bekliyorum ellerimde pespembe güllerim geleceksen gel, gelecek tekim sayılı günlerim!
her şeyimi alırsın ahlarımı alamazsın vermem ah larımı sana tutulursun çünkü
ah! ladım, ah! larım bana lazım gelmediğin her an için sızısı için sol yanımın ansızım bir ah! daha etmeliyim
soran olursa bir şey yok omzum acıyor diye her zamanki en pembe yalanıma sığınmalıyım
bana sarılır mısın? desem ne anlarsın evet bile demeden sıkı sıkı sarılır mısın?
yoksa bir ömür saklanmak için içime sarılır mısın bana? sarıl bana sen yara ben ilaç, acılarına
sarıl benimle, saklan tenimde ah! bak yine sol yanım acıdı desem de inan/ma
ah! larım lâl kesiliyor sana ah! larım her acıda bakma sen bana lâllerim kesildikçe, kanıyorum ben sana
farkındayım çok uzadı bu ah!
sen bu ah! ı oku
ben sensiz, bir başıma
devam edeceğim ''canıma'' okumaya''

Hiç yorum yok:

Kısaca

Fotoğrafım
Email: sivilpalyanco@gmail.com