16 Şubat 2011 Çarşamba

Omuz





''Değerini biliyorsan belki de insanoğlunun en güzel uzvu. Kaç tane sana omuz veren insan var şu hayatta, kaçı istediğin an senin yanında. İki eli kanda olsa da çağırdığın an koşa koşa gelecek. Bazen ailen, sevgilin bile böyle durumlarda yetersiz kalıyor. Sadece o olsun dediğin anlarda. Düşünsene kaç insan var böyle. Seni sen olduğun için seven, sana her halinle değer veren.

Gel dediğinde gelen, sana ihtiyacım var dediğinde gelen. Söyleyeyim çok az. En fazla 2 ya da 3 tane. Bir tanesini bulan bile kendini şanslı addediyor. Herkese omuz olan sen bazen etrafına bakıyorsun da kendi omuzlarından başka yaslanacak omuz bulamıyorsun değil mi? yok yok merak etme benim sekiz on çift var böyle sahip olduğum, dost kazığı yediğimden falan da değil. Gördüğüm manzara o, görünen o. İçi acıyan insan çok. İçindeki çocuğa bile sarılamayan.

''insan dostu olduğu için kaybetmez.'' o omuzlara binerek kaybetmeyi değil yaslanarak bir ömür elde tutmayı denemeli. Ansızın ihtiyacı olabiliyor insanın.''

Yazmışım, yaklaşık 6 ay önce. Ya aptala ya da kalbi temiz olana malum oluyor. Yazılarımı karıştırırken karşıma çıktı. Şok oldum ilk satırı görünce. Sonra güldüm ve malum atasözünü söyledim haliyle. ''Bana da malum olmuş.''

Değerini biliyorsan belki de insanoğlunun en güzel uzvu. Evet, değerini bilin hem kendi omzunuzun hem de en sevdiğiniz size her zaman omuz olanın. Doktorumla konuşurken bu yazdığım satırı söyledim. 'Nasıl yani' dedi ve şaşırdı.
'İçimden gelmiş yazmışım, kimbilir niye yazdım' dedim.

Sizin kaç omzunuz var? iki mi? yoksa daha fazla mı?

Değerini bilin o omuzların, bir gün kırılırlarsa, kırıkları düzeltmesi zor oluyor.

Off benim kırık omzum.

Omzuna dikkat et, hele de omzuna. Yani sana omuz olan omzuna.

Omzum benim ahaha. Söyle bunu en yakın dostuna bi anlam veremesin. Ne diyor bu şapşal desin, sen gülmeye devam et.

4 yorum:

siborikasit dedi ki...

Öyle malesef...
Ne bildin kıymetim , ne bildim kıymetin ekseninde buluşuyoruz dostlarımızla çoğunlukla .Çok güzel anlatmışsınız durumu ..

Sivil Palyaço-Sivil Palyaco dedi ki...

Kıymet vasıtadır demişti bir arkadaşım.

''Kıymete binip giderler en sevilenler.''

Orada ayrıca bahsettiğim gerçek omuz, omzum. Kırdım da. :) Ve bunu aylar önce yazmışım. İlk satırı okuyunca dediğim gibi malum olmuş bana.

siborikasit dedi ki...

Geçmiş olsun , düzelir tez vakitte inşallah ..
Bazen diyorum belaları kendimiz mi çağırıyoruz nedir hayatımıza :) Allah beterinden saklasın diyelim ve süheyla değnek olur bi hayrı olur böylece..

Sivil Palyaço-Sivil Palyaco dedi ki...

Sağolasın, düzelecek inşallah. Konuştum kendisiyle 'söz, düzelecem' dedi. Bi daha kırmaz beni bilirim.

Omzum ağrıyor doktorum nerede.
Bir güzel süheyla yüzünden çıldıracağım.

Kısaca

Fotoğrafım
Email: sivilpalyanco@gmail.com