31 Aralık 2010 Cuma

Uzaklardaki Kız

En son ne zaman yüzyüze geldim diye düşündüm. 4 yıl geçmiş üzerinden. 4 yıldır görmemişim. 48 ay, 1460 gün çok saat eder. gözden ırak olan gönülden iran oluyor mu? bence olmuyor. aksine özledikçe daha da seviyorsun. özlendikçe daha da seviliyorsun. dile gelmiyor ama bir şekilde her iki tarafta bunu biliyor. bir kız var uzaklarda; yıllar önce hayatıma girmiş, sevgisinden bana da bulaştırmış. bir sevgiyi yumak haline getirip bin yapıp birinin etrafında sevgi çiti yapmış ya da tanımsız bir şey işte. bu yüzden herkes kıskanmış onu, nefret etmiş. sevgisini, gülüşlerini, emeklerini, güzelliğini her şeyini kıskanmışlar. sesi bile bir başka güzel, gülüşleri gibi. çok şey var ona ait aklımda bunlardan bir tanesi şu;

''uzak bir şehirde can sıkıntısından internet cafeye girdim, geçtim bilgisayarın başına. maillerime, üye olduğum sitelere baktım. can sıkıntısı had safhada yine. msn'i açtım, bir kaç kişi vardı online olan.

en sevdiklerimden bir tanesi daha online idi. selamlaştık, ordan burdan konuştuk. sonra nerede olduğumu sordu. bulunduğum sokağı, cafe ismini sordu. haliyle bir anlam veremedim. biraz daha konuştuk. 'ben işyerindeyim, öğle yemeğine çıkmam gerekiyor' dedi ve gitti. yine başbaşa kalmıştım kendimle. aradan 5 dakika geçti. bilgisayara öyle bir kaptırmışım ki kendimi, ne cafedekileri, ne içeriye girip çıkanları görmüyorum.

arkamda birisi varmış. halen farkında değilim. öyle bir sarıldı ki boynuma, canım diyordu sarıldıkça. sesinden tanımıştım biraz önce konuştuğum güzel insandı ve o an hıyatımda yüzlerce kez sevdiklerime sarılsam da unutulmayan sarılmalara girmişti. hatırladıkça yüzümde eşsiz bir tebessüm oluşturur o güzel insan.''

öyle samimi, öyle içten, öyle sevecen, menfaatsiz sevenlerden. bir bir nefret etse de, sırayla kötülük yapsa da bu uzaklardaki kıza sevdikleri, değer verdikleri hiç değişmedi benim için yeri. en güzel yerlerden birini ona ayırdım ve hep öyle kalacak. biraz önce korkuyla karışık bir ses tonu ile sordu; ''iyi misin'' diye. elbette iyiyim, sesini duyup kötü olmamı mı bekliyorsun. uzun uzun konuşuldu ve konuşma biterken halen şen kahkahalar atılıyordu. hep mutlu ol uzaklardaki kızım, dolareboistim. :)

''bir kız var uzaklarda,
çıtı pıtı simsiyah gözleri olan
kısacık saçları al yanakları,
özünde sevmek olan

tanımadığı hayatların mutluluğu için uğraşan,
onlar için uykularını kaçıran
bir kız var uzaklarda
sevmekten yola çıkan
bir sevgiye binlercesini katan,
onların mutluluğundan kendine pay çıkaran

bir kız var uzaklarda
başkalarının hayallerini kendi hayallerinden üstün tutan
bir kız var uzaklarda
kalbimde en üst köşede yerini alan.''

Hiç yorum yok:

Kısaca

Fotoğrafım
Email: sivilpalyanco@gmail.com