26 Kasım 2010 Cuma

Bana Seni Tarif Et

Bana seni tarif et
hayallerini mesela
başını yastığa koyduğunda
düşlediğin düşlerini
kimsenin bilmediği
akıl sır erdiremediği
kim olsun mutlulukla
sana bakan bir çift göz yıllar sonra
sevdiğin şeyleri anlat mesela
okuduğun en güzel kitap hangisi
en çok sevdiğin film
ağlarken gözyaşlarına eşlik eden şarkı
en çok nelere gülersin
nelere acıtırsın içini
çiçeklerle konuşur musun
çeker misin onları içine
çaya kaç şeker atarsın
uzaklara dalar mısın
kendinle konuşur gibi
dertleşir gibi
ya da yalandan yere
deliliğe vermiş gibi
anlat bana seni
sınırsızca acılarınla
gülüşlerince öpüşlerince
gece bitince daha çok var gündüze
durdurak bilme
anlat yorulursan gözlerini dinlerim
uyursan tenini izlerim
bana seni tarif et
en sevdiğin renk
en sevdiğin şiir
en sevdiğin yemek
en sevdiğin meyve
en sevdiğin yalnızlık hangisi
bana enlerini anlat
huzur bulduğun yerleri anlat
sırlarını anlat
kimseyle paylaşamadığın
korkularını anlat
gözlerindeki çizgileri
söylesene kim niye çizdi
bilmek istiyorum sebebini
bu sendeki yalnızlık
kimden miras
kimin vasiyeti
yarım kalan aşklarını anlat
vücudundaki izleri
hangi sevdanın yanığı
kim söndürdü kalbinde aşkları
kim yaktı kim acıttı
sana canım derken canını
hüzün dolu gecelerini
sigara üstüne sigara içerken
seni incitenleri
kırık kalbini
kırılgan seni anlat
bana seni tarif et
nereden gelmeliyim
hangi yalnızlıktan sapmalıyım
sağdan kaçıncı yalnızlık
kaç yalnızlık yukarıda
ışığını açık bırak
bir gece ansızın
verdiğin yalnızlığa gelebilirim
seni bulabilirim
istersen ruhundan o yalnızlığı
söküp alabilirim
bana seni tarif et
bir bedende yaşattığın
yüzlerce ruhun acısını anlat
yalandan yere anladım demem
dinliyormuş gibi gözükmem
bana seni tarif et
korkma paylaşmam kimseyle seni
anlatmam gizlerini
anlatmam nemli gözlerini
sadece
bana seni tarif et
anlatırsan eğer olacaksın
sen bana
senden en güzel emanet
tarif edersen sana söz
inan ki etmem ihanet
haydi ne bekliyorsun
bana gerçek seni tarif et.

Hiç yorum yok:

Kısaca

Fotoğrafım
Email: sivilpalyanco@gmail.com