3 Ekim 2011 Pazartesi

Arabest

Dinler misiniz bilmem. Sorulunca ''ay ben dinlemem'' demem. Dinlerim, yalnızca iki isim haricinde çoğu arabesk şarkıyı ve şarkıcıyı dinlerim. Müslüm Gürses favorimdir. Hatta bir ara albümlerinden bir tanesini baştan sona ezberlemiştim. Bugünlerde bütün gün kulağımda yani sabahtan akşama kadar arabesk şarkılar var. Hani sürekli aynı şeyi duyduğunuz zamanlarda artık o sesin farkına varmazsınız ya da etkilemez sizi. Aynı buna benziyor işte. Sadece bir kaç şarkıda farkına varıyorum şarkıların.

Bir tanesi Yıldız Tilbe'nin şarkısı. ''Kafam hafif dumanlı''
Diğeri de Müslüm Gürses'in ''Konuşsana bir tanem'' adlı şah eseri.

Gün içinde mutlaka bu iki şarkıyı duyuyorum. Tik gibi bir şey oldu.
İkisi de birbirinden mükemmel.



4 yorum:

Adsız dedi ki...

konuşsana bir tanem için pavyon kapatmış adamız icabında :) entel takılsakta bir tarafımız arabesk bizim, ben asla inkar etmedim ve bunda bir acaiplik bulmadım, hüseyin altın gurbet akşamlarını dinlediniz mi?

S. P. dedi ki...

Helal derim valla :)
Dinlemedim. Belki de dinledim hatırlamıyorum. Ben de inkar etmedim.
Şu an ciddi ciddi fonda Ferdi Tayfur 'Hatıran Yeter' çalıyor mesela. Hayatım arabesk oldu hahah:)

Bir yanda yaşanan o güzel günler
Seni yaşatan neler var neler
Bir gün gitsen bile
hatıraaaan yeter ahahah

Adsız dedi ki...

Ferdiden "bu şehrin geceleri"ni de dinleyiniz mösyö palyaço :)

sevgiler hemera

S. P. dedi ki...

Selamlar, dinliyorum hemen hemen hepsini biliyorum.

Yaz yine ara ara. :)

Kısaca

Fotoğrafım
Email: sivilpalyanco@gmail.com