21 Eylül 2011 Çarşamba

Yavaş

Bugün çenem mi düştü, zevzekliğim mi üzerimde bilemedim.

Dalyaço ile son sürat gidiyoruz. İbreye bakmıyorum bile, zaten baksam da bir anlamı yok. İnsan gibi hızlı sürüyor arabayı. Fonda Emel'in Hovarda şarkısı çalıyor. Deli bir gaz veriyor şarkı, ikimizde eşlik ediyoruz ve son sürat devam ediyor gitmeye ben de içimden ona saydırmaya.

İnan o an aklımdan kaza yapsak kurtulamayız diye geçiriyorum ciddi ciddi. Gözümün önüne gazete manşetleri geliyor. ''İkizler ......'' Sadece hız değil yaptığı. Makas atıyor. Öyle şahine doluşup gezen ufak veletler modu da değil, misafirlikten çıktık eve gidiyoruz. Adam araba sürerken kendinden geçiyor. Alıştım, bir şey demiyorum. Ama aklımdan kaza ihtimali geçiyor. Zaten kemeri de bu yüzden hep takarım, taktım da. Dünyanın en iyi şöförü bile olsa o kemeri takın.

Ve bil bakalım ne oldu. Aptala malum oldu ne olacak. Yine ucuz kurtulduk. Ne arabaya ne bize bir şey olmadı. Uçmaktan, takla atmaktan, duvara toslamaktan bütün ihtimallerden ucuz kurtulduk. Araba 8 çizdi, gittiğimiz istikametin tersine döndük ve kaldırıma çıktık. Şimdi karşıma geçmiş gülüyor. Kanki omzuna bir şey oldu mu diye soruyor zevzek hatta zevzeğin önde gideni, flamalısı. O değil suçu da yok çengelköy hıyarının. Hızlı gitmesi vs. gram suçu, hatası yok. Kızamadım da içimde kaldı ahah.

Yavaş gidin yavaş.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

dikkatli olmak lazım vesselam, mesela benimle yola çıkan herkes arkada oturmak zorunda, hava yastığı yok arabada ve nerdeyse kuranı hatim edicekler gideceğimiz yere varana kadar. bazen dualardan, uçarak gitiğimiz hissine kapılıyorum. bi keresinde düğün konvoyuna eşlik edecektik en yaşlılar benim arabaya gelsin dedim, dehşet içinde başka arabaya koşuştular. düşünün ne kadar berbat şöförüm :)

Sivil Palyaço-Sivil Palyaco dedi ki...

Hız kötü ya. Ne kadar dikkatli ve reflekslerin iyi olursa olsun. Anlattığım gibi hiç hatası olmadığı halde oldu bu kazamsı olay.

Gerçekten yavaş.

Kısaca

Fotoğrafım
Email: sivilpalyanco@gmail.com