17 Ocak 2017 Salı

git

çokk uzun zaman olmuş. en son ne yazdığıma bile bakmadım.

keşke gitmek mümkün olsa. inan ardıma bile bakmadan giderdim.

bir el uzansa tut dese
bir dil gel dese
bir göz haydi der gibi baksa

hiç durmam giderim.

düşünmeden neresi olduğu, niye olduğu. gitmek bazen ilaçtır yaraya.
tıpkı yaranın ne olduğunu bilmediğin gibi, gittiğin yeri ve niyesini bilmeden gitmek.

gittim 3 ay kaldım, mecbur geri döndüm. geri dönüşü olmayan bir gitme imkanım olsa
inan hiç, hiç mi hiçççç düşünmeden giderdim. zaten düşündüğün için gidemiyorsun.
gideceksen sessizce, sakince ben gidiyorum diyeceksin gideceğin an.
kimse gitme diyemiyor, niye diyemiyor. çünkü hesap sormaya vakitleri olmuyor.
ihtimalleri sana sıralayamıyor. sadece iyi bak kendine diyor.

gitsen bakacaksın. gitmediğin için bakamıyorsun zaten. durduğun için kötüsün.
durduğun için kötü bakıyorsun kendine. ve hatta bakamıyorsun.

gitmek imkanın varsa, binde bir ihtimalse bile git. sezen şarkısı gibi

git.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba sivil palyaço. umarım iyisindir. rahatsız ettiğim için özür dilerim meclise gönderilen torba tasarıya göre tütün satışı yapanlar para ve hapis cezasını çarptırılacak. ithal sigara satışlarında düşüşe sebep olduğu için böyle bir düzenleme yapıyorlar. ekşi sözlükte konu hakkında hiç başlık yorum yok. ayda 600 tl sigara parasını 100 tlye düşürdüm bunu dahi çok gördüler. abd yi protesto edenler lafta yine. yarabbim ne olur bi şeylere gerçekten gürleyelim ekşi haber yaptı bastırdı vergi zammı geri çekildi şu olayıda haber yapın rica ediyorum. olamaz olabilemez tek zevkim lüksüm bu ucuz ama gerçekten kaliteli türk tütünü yapmasınlar bunu bize.ekşi sözlükte uye değilim ve senden rica ediyorum.
yaşamının keyfli huzurlu ve sağlıklı geçmesi dileğimle.

Adsız dedi ki...

Selamlar. Ben sivil palyaço. Pek anlamadım bununla ilgili tütün sarma sigara başıklarında yazarlar zaten. Ayrıca kimsin? :)

Adsız dedi ki...

tekrar merhaba. gerçekten üzgünüm iletişim için burayı kullanmak zorunda kaldığımdan. seni buradaki yazılarından takip eden bir okur. internette ekşi sözlük yazarı olduğunu bildiğim biri olmandan dolayı tütün konusuyla ilgili burayı işgal ediyorum. kendi sardığım tütünü içerek ümitsiz ruh halimle. tütün sarma makinamıda aliekspresten almıştım elektrikli. haklısın dünyanın tüm sorunları bitti bu kaldı. kimsede bahsetmiyor mevzudan herkesin tuzu kuru demekki. herkes günde on tl ye sigara almaktan memnun. ülke refah içinde demkki. ben istisnayım demekki. sorun bende demekki. ya da benden başka içen yoktur. yani aslında anlamam gerekirdi bizim sitenin görevlisi dahi kent içiyor. az kalsın hükümeti zamlar çok fazla diye zan altında bırakacaktım.
cevap verdiğin için var olduğun için teşekkürler. teşekkürler ve sevgiler.

Adsız dedi ki...

https://youtu.be/EF4H_vX1qtU
Size gelsin

Adsız dedi ki...

Sağ olasın. :)

Kısaca

Fotoğrafım
Email: sivilpalyanco@gmail.com