7 Eylül 2014 Pazar

dünyanın en güzel kadını

ahahah başlıktan kimbilir şimdi kaç kişi takılacak buraya. Sözlükte başlık açmışlar linkler havada uçuşuyor. İnsanların güzellik anlayışı kadın / erkek vücuttan ibaret. Linklerin 5-6 tanesine tıkladım. Oyuncu, manken, model vs. Birkaç tanesinin yüz güzelliği kalanların ise vücut. Arada sesi güzel diye listeye eklenenler var.

Neyse sayfayı kapadım. Peki senin için dünyanın en güzel kadını kimdi diye soracaksınız bir ihtimal?
Hadi sorun onu yazacağım zaten. Çoğu erkek için aşık olduğu kadın ya da çok seksi bir kadın alıyor bu ünvanı asdklşakdşak ünvana bak.

Vereceğim cevap için gerçekten ciddiyim. Benim için dünyanın en güzeli ananemdi.
Beklemiyordunuz di mi bu cevabı. Onun yüzüne bakıp ettiğim tebessümler geliyor aklıma.
Birkaç kez yakalamıştı  o bakışları, 'ak paşam ne bakıyorsun öyle' der gibi bakmıştı.
Hayatınızda kaç insanın yüzüne bakıp gülümseyebiliyorsunuz ki? Az değil mi? Belki de hiç yok.
Kalbi güzeldi çok güzeldi en güzeldi. Ananem diye diyorum çünkü tanıdım, yanında kaldım, yaşadım. Bir vefa ya da borç ödeme değil gerçekten öyleydi. Saftı kalbi. Bebek saflığı ya da çocuk saflığı. Bir insan 90 yıl yaşayıp nasıl öyle saf kalabilmişti. İnsanları, toprağı, ağaçları her şeyi severdi. Bir tek incirler olduğunda kuşları sevmezdi. Adı kalasıcası, sesi kesilesicesi kuşlar diye ilenirdi. Çünkü o incirler benim hakkımdı. Toprağa bile acıyan bir güzellikti onunkisi.
Sen hiç toprağa acıdın mı? Hayatımda kaldığım, donduğum, kendime gerizekalııı diye içten içe bağırdığım ender bir andır, onun toprağa acıyışını görmem, sonradan anlamam.

Tam şu an bizim çatıdaki kedi öyle güzel miyavlıyor ki askdjaksldja doğuracak yine galiba.

Toprağa acımak nasıl oluyor? Yazmıştım eski gönderilerde silmişimdir belki. 3-4 yıl önce yaşı 90'a merdiveni dayamış, bastonla zor yürüyor. Çıplak ayakla bahçeye inmiş. Elinde kazma bahçeyi kazıyor. Ben manzarayı görünce aklımdan geçen ve ananeme kızarak söylediğim şu;

- bak yine bahçeye inmişsin çıplak ayakla, bi de ayakların ağrıyor hasta olacaksın.
+ anam, toprağa baksana çatlamış.

2-3 dakika kaldım öyle. Sonra kazmayı aldım ben kazmaya su yolu, arık, oluk yapmaya başladım.

Buna bir sürü örnek verebilirim ama ben böyle saflığı başka insanda gerçekten görmedim. Tamam, iyisindir, hoşsundur, güzelsindir etrafındaki birçok insan sevebilir seni ama herkes aynı şeyi diyorsa senin için güzelsindir.

Güzel kadındı.

Hiç yorum yok:

Kısaca

Fotoğrafım
Email: sivilpalyanco@gmail.com